Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup na eshopu www.amarost.cz

Obecně

Vlastnické právo ke zboží přechází na odběratele dnem zaplacení kupní ceny. Dnem zaplacení je den připsání částky odpovídající kupní ceně vč. DPH na účet prodávajícího nebo převzetí platby v hotovosti. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje den předání zboží přepravci.

Dodací lhůty

Dodací lhůta se pohybuje od tří pracovních dnů (zboží je skladem) až po 5 týdnů (zboží na objednávku). Dodací lhůta masivního postelového nábytku a boxspringu je 6 – 8 týdnů. O dodací lhůtě Vaší objednávky budete vždy informováni emailem při obdržení potvrzení objednávky.

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava, výroba atypického rozměru zboží atd.

Prodávající má právo objednávku stornovat z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 14 dnů).

Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodu. Toto právo se vztahuje pouze na nepodnikatelské subjekty. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
Kontaktujte nás písemně s žádostí o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo faktury, variabilní symbol, datum nákupu.
Pokud jste již zboží obdrželi a převzali, zašlete jej zpět na adresu naší kamenné prodejny uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
– zboží nesmí být použité
– je-li vrácené zboží použité, prodávající poníží navrácenou sumu o částku, kterou zboží ztratilo běžným používáním
– zboží musí být nepoškozené
– zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
– zboží musí být v originálním obalu
spolu se zbožím zašlete originál dokladu o koupi.

Zboží posílejte pokud možno pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu či poškození na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku!).

Poštovné či přepravné při vrácení zboží hradí kupující.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14 dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jiným okolnostem odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Ochrana osobních údajů

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě mimo dopravce či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.

Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo.
Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
– požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
– požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav
-o výmaz jeho osobních údajů.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Postup při reklamaci:
Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zašlete na adresu kamenné prodejny provozovatele, nebo ho dopravte do kamenného obchodu, kde jste zboží zakoupili.
Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Reklamované zboží dostatečně zabalte, za škody vzniklé při přepravě k dodavateli nenese dodavatel odpovědnost a tyto nebudou zohledněny v rámci reklamace.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud
– výrobek byl poškozen při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
– výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s pokyny pro užívání, které jsou součástí záručního listu nebo montážního návodu.
– výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídají parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (součást záručního listu apod.)
– výrobek byl poškozen působením živlů.
– výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (součást záručního listu apod.)

Pokud zákazník reklamuje závadu, která je dána běžným opotřebením, viz případy, které jsou popsány v podmínkách k použití apod.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tzn. fyzickým převzetím zboží. O způsobu řešení reklamace a termínu vyřízení budete vždy informováni emailem.

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Sídlo společnosti

Amarost s.r.o.
Na Záhonech 1177
686 04 Kunovice
IČO: 26888416
DIČ: CZ26888416

606 606 637

Naši specialisté na zdravý a kvalitní spánek
vám ochotně poradí se správným výběrem

nebo nám zanechte vzkaz