Otevírací doba: PO–PÁ: 9:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00, sobota dopoledne po domluvě. V pátek 18. a pondělí 21. dubna máme ZAVŘENO. Hezké Velikonoce

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“):

Obchodní společnost Amarost s.r.o., IČ 26888416, DIČ CZ26888416, se sídlem Obchodní 830, Kunovice 686 04, zapsaná u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 42794, kontakt: 606 606 637, amarost@amarost.cz

 

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.amarost.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Prodávající je podnikatel, který (v souladu s ustanovením § 420 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považován se zřetelem k této činnosti za podnikatele a (v souladu s ustanovením § 420 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
  5. Tyto Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

 

II. informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Každé zboží dodávané obchodní společností Amarost s.r.o. (s výjimkou zboží výslovně uvedeného jako „standardní provedení“) je jedinečné a je upravováno podle přání kupujícího.
  3. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

 

III. objednávka a UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

– osobním objednáním v prodejně prodávajícího,

– prostřednictvím telefonického hovoru nebo e-mailem,

– vyplněním objednávkového formuláře bez registrace, resp. přidáním zboží s konkrétními specifickými vlastnostmi do košíku internetového obchodu.

  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, jeho rozměry a další volitelné parametry. Dále pak způsob platby a doručení.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  4. Kupní smlouva je uzavřena až po doručení oznámení o potvrzení termínu a způsobu dodáníobjednávky prodávajícím. Bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu automatické potvrzenío obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto automatické potvrzení se nepovažuje za uzavření smlouvy.
  5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o potvrzení termínu a způsobu dodáníobjednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku zasláním oznámení na e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
  7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu či množství, případně dárkyani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzenío obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
  8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením oznámení o potvrzení termínu a způsobu dodáníobjednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
  9. Před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou objednávku, sdělí mu (v souladu s § 1820 odst. 1 občanského zákoníku) prodávající:

– cenu zboží a částku zálohy sjednané ceny, je-li vyžadována;

– způsob platby (viz platební podmínky), náklady na dodání a způsob dodání zboží;

– právo spotřebitele odstoupit od smlouvy uzavírané prostředkem komunikace na dálku ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží;

– že v případě odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní přepravou;

– že dodání zboží se podle § 2085 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vždy považuje za kupní smlouvu podle § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  1. Nemůže-li být vrácené zboží odesláno spotřebitelem poštovní přepravou, prodávající převezme zboží od spotřebitele v jeho domácnosti na své náklady (§ 1835 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

IV. zpracování osobních údajů

  1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje poskytnuté mu kupujícím jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícím se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
  2. Prodávající se zavazuje postupovat tak, aby subjekt údajů neutrpěl žádnou újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů.
  3. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění.
  4. Kupující uzavřením smlouvy dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení a zpráv), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu sídla prodávajícího nebo na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  5. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv.

V. platební podmínky

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

– bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího vedený u Raiffeisenbank a.s., č. 11779988/5500;

– na dobírku při doručení zboží příslušným dopravcem (hotovost přebírá od kupujícího dopravce – kupující hradí navíc tzv. doběrečné);

– v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně.

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě placení v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostního placení je kupní cena splatná dle podmínek zaslané faktury prodávajícího.
  3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  4. Prodávající může požadovat po kupujícím zálohu ve výši 30–100 % z celkové částky objednaného zboží. U běžných rozměrů (90 x 200 cm pro rošty a matrace) je výše zálohy 30–50 % z celkové částky objednaného zboží. U atypických rozměrů je výše zálohy 50–100 % z celkové částky objednaného zboží. Požadovat zálohu může prodávající i zpětně po přijetí objednávky přes internetový obchod www.amarost.cz.
  5. Objednané zboží je zákazníkovi vydáno (odesláno) až po zaplacení 100 % z celkové částky hodnoty objednávky, pokud zákazník nezvolil doručení na dobírku.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

VI. dodání zboží

  1. Zboží je kupujícímu dodáno:

– na adresu určenou kupujícím v objednávce,

– osobním převzetím v provozovně prodávajícího.

  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na věci. Doporučujeme tedy, aby si kupující zboží důkladně prohlédl a zkontroloval při přebírání.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího nebo je daňový doklad přiložen k dodávanému zboží.
  6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
  7. Kupující je povinen bezprostředně při dodání a převzetí zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepicí pásky, poškození krabice, protržení obalu apod.) podle přiloženého přepravního listu.
  8. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme a prokáže přepravci, že zásilka již byla porušena při jejím převzetí, je nezbytné poškození popsat (případně vyfotit) a důkazně doložit v předávacím protokolu přepravce (tzn. dopsat do předávacího protokolu, že zákazník zboží přebírá s výhradou).
  9. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu amarost@amarost.cz nebo telefonicky na čísle +420 606 606 637, sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
  10. Nepřevezme-li kupující objednané zboží a toto bude vráceno zpět prodávajícímu, nebo při vrácení zboží prodávajícímu při odstoupení kupujícího od smlouvy, má prodávající právo požadovat na kupujícím úhradu nákladů spojených s kontrolováním, vypráním či vyčištěním, opětovným zabalením a manipulací se zbožím.
  11. K uvedeným náhradám bude účtována cena dopravy, event. náklady účelně vynaložené na úpravu či opravu vráceného zboží. Nepřevezme-li kupující věc ve sjednané době, náleží prodávajícímu podle § 2159 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, úplata za uskladnění, a to ve výši 100,- Kč za každý den uskladnění.
  12. U objednávek v celkové hodnotě nad 25 000 Kč vzniká kupujícímu nárok na dopravu zdarma. V ostatních případech si prodávající účtuje jednotnou částku 750 Kč za dopravu a balné. Za rozvoz po přilehlém okolí prodejce účtuje poplatek ve výši 350 Kč, pokud objednávka nepřesáhne celkovou částku 25 000 Kč.
  13. Matrace a rošty jsou dodávány zabalené jako jednotlivé kusy. Matrace se pro účely transportu nerolují, nelisují ani nevakuují, aby nedošlo k jejich poškození a byla zachována jejich funkčnost. Při objednání velkého rozměru (např. 180 x 200 cm) je matrace lehce složená napůl a umístěná na paletě.
  14. Zboží je doručováno k prvním uzamykatelným dveřím. A to i v případě dodání firmou Amarost. Další manipulace se zbožím je dle jeho povahy za poplatek dle sazebníku (na vyžádání).

VII. právo z vadného plnění a reklamace

  1. Práva z vadného plnění se řídí § 2165 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  2. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  3. Jako záruční list slouží nákupní doklad (faktura), při uplatnění reklamace je nutno popsat závady zboží.
  4. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží (u postele od data její montáže) a její doba je uvedena u jednotlivých výrobků.
  5. Záruka se nevztahuje na:

– poškození nesprávným postupem čištění nebo nesprávným přípravkem na čištění;

– odření dřeva špatným zacházením, např. okopáním;

– nesprávným skladováním (vlhkost, přímý kontakt se zdrojem tepla);

– vady způsobené nesprávně provedenou montáží, nevhodným uložením, opravou, údržbou apod.;

– oxidování (změnu barvy dřeva);

– vady zboží, na které byla poskytnuta sleva;

– vady způsobené běžným opotřebením (změny barvy použitých materiálů, opotřebení potahů, částečné změknutí použitých materiálů a další atmosférické nebo chemické vlivy);

– vady způsobené při dopravě zboží zajištěné kupujícím;

– drobné barevné odchýlení oproti prezentovaným vzorkům (dřeva, látek a ostatních materiálů);

– vady vzniklé nedodržením postupu montáže nebo nevhodnou (neodbornou) manipulací;

– vady vzniklé nadměrným zatěžováním výrobků (zátěž vyšší než je maximální doporučená).

  1. Místem uplatnění reklamace je prodejna, kde kupující zboží koupil a/nebo adresa prodávajícího uvedená na nákupním dokladu. Pro zjednodušení vyřízení reklamace doporučuje prodejce kontaktování prostřednictvím e-mailu (adresa: amarost@amarost.cz) nebo telefonu (606 606 637).
  2. Kupující odešle reklamované zboží s kopií nákupního dokladu.
  3. Kupující má nárok na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
  4. Odstranění vad reklamovaného zboží zajišťuje prodávající nejpozději do 30 dnů od data jejího přijetí.

10. Kupující má právo na úhradu poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží prodávajícímu.

VIII. obecné informace o produktech

  1. Přírodní materiál

Naše produkty jsou vyrobeny z dubového nebo jasanového masivu. Zákazníci musí být srozuměni s tím, že dřevo jakožto přírodní materiál obsahuje trhliny, běl, praskliny a suky, tedy estetické nedokonalosti, které k přírodnímu materiálu patří. Desky jsou z pohledové strany vždy broušené a pokud možno s co nejméně nedokonalostmi, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak. Barevný odstín a kresba dřeva se u každého kusu může mírně lišit a nemusí vždy přesně odpovídat odstínům na fotografiích nebo na webových stránkách, nejedná se tedy o vadu materiálu. Dřevo dále vlivem přímého světla, tepla nebo zvýšené vlhkosti pracuje, může získat jinou barvu apod.

 

  1. U výrobků z masivu je kupující srozuměn s tím, že:

– Postel je určena k používání v suchém prostředí – v obytném interiéru.

– Vadou výrobku není (platí pro postele, noční stolky, komody, skříně a ostatní výrobky z masivu), pokud jejich nepohledová část, tj. část, která je určena pro umístění u zdi anebo u jiné plochy, bude povrchově upravena jiným barevným odstínem, ponese vady povrchové úpravy anebo může obsahovat nižší jakost dřeviny (suky, začernání, jádrové dřevo, povrchové praskliny), stopy lepidla nebo stopy po opravě dřeva (dřevařský tmel, vosk). U postelí jsou nepohledovou částí i místa, u kterých se počítá se zakrytím matrací (vnitřní část postele). Pokud bude výrobek umístěn pohledově i ze zadní části, je nutné tento požadavek uvést při objednání zboží, pozdější úprava již není možná.

– Vadou výrobku není (platí pro postele, noční stolky, komody, skříně a ostatní výrobky z masivu) uvolňování specifického pachu použitých olejů a dalších přípravků určených na povrchovou úpravu. Všechny povrchové úpravy splňují požadavky na zdravotní nezávadnost. V průběhu dozrávání povrchové úpravy specifický pach zmizí. Je vhodné častější vyvětrání.

  1. U lamelových roštů je kupující srozuměn s tím, že:

– Lamelové rošty standardně vyrábíme o 4 cm kratší a o 1 cm užší, je to z důvodu použitého kování ve vnitřní části postelí.

– Lamelový rošt je určený na používání v suchém prostředí – v obytném interiéru.

– Na rošty je zakázané stoupat, skákat a na zvednuté části sedat anebo působit nepřiměřenou silou.

– Při změně polohy musí dbát na to, aby nedošlo k zavření lůžkovin mezi konstrukci roštu.

– Rošt se při manipulaci nesmí nosit za lamely.

– Rošt by měl být zespodu větraný (volný přístup vzduchu)

– Rám roštu a lamely jako přírodní materiál může obsahovat rozdílné zbarvení, suky nebo výrobní nedokonalost zespodu lamel. Toto není vadou výrobku, ale přirozeným jevem, který není důvodem na případnou reklamaci.

– Vadou výrobku není hrubější povrchové opracování lamel ze spodní neužitné části, kde nedochází ke kontaktu s matrací. Spodní část lamel dále může na několika místech obsahovat výrobní nedokonalost (suk, začernání, jemné třísky).

– Údržba lamelových roštů: Lamelový rošt je výrobek z přírodního materiálu, proto ho ošetřujte pouze vlhkým hadříkem. Nesmí docházet k namáčení.

  1. Návod na používání lamelových roštů:

– Lamelový rošt vybalte z ochranného obalu (nepoužívejte ostré nástroje, které mohou poškodit povrch).

– Odstraňte lepicí a plastové pásky, které by mohly bránit polohování roštů.

– Rošt má vždy hlavovou a nožní část, které jsou viditelně označeny.

– Zkontrolujte, zda se nezachytává kování roštu o bočnice postele, středovou lať anebo zda něco nebrání polohování.

– Tvrdost roštu lze nastavovat pomocí posuvníků regulace tuhosti v bederní části.

– Na rošt položte matraci.

– Polohovací rošty doporučujeme nechávat po dobu spánku ve vodorovné poloze.

  1. U matrací a polštářů je kupující srozuměn s tím, že:

– Matrace a polštáře jsou určeny k používání v suchém prostředí – v obytném interiéru.

– Vadou výrobku není uvolňování specifického pachu použitých materiálů a lepidel při výrobě. V průběhu používání matrace pach zmizí. Je vhodné nechat matraci po vybalení z hygienického obalu odvětrat.

– Vadou výrobku není žmolkování potahu. Pro odstranění žmolků lze použít odžmolkovač.

– Tolerance u rozměrů matrací je (délka, šířka) +/- 1,5 cm

– Tolerance u tuhosti matrací je +/- 15% (EN ISO 3386-1)

– Vadou výrobku nejsou drobné odchylky vyplývající s ručního podílu práce jako je lepení, balení nebo další manipulace.

– Barva pěn v matracích vždy nemusí odpovídat barvě pěn na fotografiích matrací v internetovém obchodě.

– Základní rozměr matrace je 90 x 200 cm. Jakýkoliv menší rozměr je vyroben seříznutím základního rozměru. Jakýkoliv širší nebo delší rozměr je dolepen stejným materiálem.

– Údržba matrací a polštářů: Matrace a polštáře z pěny je možné vysávat, v případě potřeby lehce omýt vodou a jemným mýdlem. Prát se může pouze látkový potah matrace nebo polštáře, nikoli jádro. Při praní nepoužívejte aviváž. Maximální teplota pro praní je 40 °C. Matrace ani polštáře nevystavujte přímému slunečnímu záření.

  1. Návod na používání matrací (pěnové, latexové)

– Před vybalením matrace z hygienického obalu zkontrolujte správnost dodávky (typ matrace, rozměr, tuhost).

– Matraci vybalte z ochranného hygienického obalu (nepoužívejte ostré nástroje, které mohou poškodit povrch).

– Matrace jsou situovány tak, že štítek Amarost a jezdec zipu jsou v části nohou. Zip je umístěn na spodní části matrace, která patří na rošt.

– Pěnové matrace můžete umístit na lamelový nebo tvrdý deskový rošt.

– Latexové matrace doporučujeme umístit na kvalitní lamelový rošt, aby byl zachován jejich komfort a životnost.

– Matrace umístěte do rámu postele. Zkontrolujte správné vložení. Matrace nejsou určeny k umístění na podlahu.

– U tvrdého deskového roštu doporučujeme mezery mezi latěmi o velikosti 3 cm.

 

IX. odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Zboží však nesmí být použité či poškozené a musí být nerozbalené. Z hygienických důvodů tedy nelze odstoupit od smlouvy u polštářů, které byly použity. Stejně tak nelze dle § 1837 občanského zákoníku bez udání důvodu vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (například atypický rozměr). Standardní rozměr je u našich výrobků 90 x 200 cm pro rošty a matrace. Standardní potah matrace je CoolPlus nebo Bamboo. Potah ze 100% přírodní bavlny je vyráběn pouze podle přání kupujícího.

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve stanovené lhůtě, nelze jej tedy odeslat poslední den lhůty. Doručuje se na e-mailovou adresu amarost@amarost.cz nebo spolu se zbožím na adresu kamenné prodejny Amarost s.r.o., Obchodní 830, Kunovice, 686 04.

 

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů:

– ode dne převzetí zboží;

– ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí;

– ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

– o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy;

– o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu;

– o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;

– v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  3. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Prodávající má právo požadovat na kupujícím úhradu nákladů spojených s kontrolováním, vyčištěním, opětovným zabalením a manipulací se zbožím k uvedení do původního stavu.
  4. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  6. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné, a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

10. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

X. práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

– má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;

– se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;

– zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;

– je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

– zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

– výměnu za nové zboží,

– opravu zboží,

– přiměřenou slevu z kupní ceny,

– odstoupit od smlouvy.

  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:

– pokud má zboží podstatnou vadu,

– pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,

– při větším počtu vad zboží.

  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde k projevu vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

Xi. doručování

    1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
    2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

    XiI. gdpr

      1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
      2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

      XiII. mimosoudní řešení sporů

        1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
        2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
        3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

        XiV. závěrečná ustanovení

           

          1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
          2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
          3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
          4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
          5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
          6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
          7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

           

          Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2025

           

          Sídlo společnosti

          AMAROST s.r.o.
          Obchodní 830
          686 04 Kunovice
          IČO: 26888416
          DIČ: CZ26888416

          606 606 637

          Naši specialisté na zdravý a kvalitní spánek
          vám ochotně poradí se správným výběrem

          nebo nám zanechte vzkaz

          V čem jsme lepší než konkurence

          Spokojenost a důvěra na prvním místě

          Nabízíme vlastní produkty s hlavním důrazem na kvalitu a životnost.
          Naše produkty Vám budou sloužit opravdu dlouho a to na nejlepší možné úrovni pohodlného a zdravého spánku.

          Naše MATRACE:

          • Ruční přesná výroba matrace a potahu
          • Materiály od prémiových dodavatelů Latexco, Leggett & Platt, Hettich a dalších
          • Vysoké hustoty materiálu až 85 kg/m3, vždy hustotu uvádíme
          • Potahy vysoké gramáže s ochranou proti UV záření
          • Záruka až 10 let přímo od dodavatelů materiálu
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Materiál od neznámého dodavatele
          • Dodatečné děrování materiálu, které snižuje kvalitu a životnost matrace
          • Potahy s nízkou gramáží, bez proševu a bez ochrany proti UV záření
          • Neodborné zpracování latexu, které snižuje životnost a způsobuje drolení
          • Nekvalitní pružinky taštičkových matrací prodírající se časem na povrch

          Naše ROŠTY:

          • Ruční přesná výroba lamel a rámu
          • Celobukové provedení lamel i vyztuženého rámu
          • Špičkové materiály kapes SBS a TPE-E
          • Polohování s až 24 pozicemi
          • Záruka až 15 let
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Březové lamely s nízkou odolností a životností
          • Vyztužovací popruh, který narušuje vlastnosti roštu
          • Nekvalitní spoje a montáž, způsobující vrzání
          • Malý počet pozic u polohování
          • Motory pro jednorázové použití bez možnosti opravy

          Naše POSTELE:

          • Ruční přesná výroba s možností individuálních úprav na míru
          • Celomasivní provedení z tvrdého dřeva dubu, buku nebo jasanu
          • Velmi vysoká pevnost, stabilita a odolnost
          • Povrchová úprava dřeva z přírodních olejů
          • Záruka až 30 let
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Levný a nekvalitní materiál z dřevotřísky, dýhy či jádrového dřeva
          • Nekvalitní rošt v ceně postele, narušující kvalitu spánku
          • Chemické a zdravotně závadné lakování postele
          • Čalounění bez vyztužení rámu pěnou, jen s očalouněnou deskou
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Materiál od neznámého dodavatele
          • Děrování materiálu, které snižuje kvalitu a životnost matrace
          • Potahy s nízkou gramáží, bez proševu a bez ochrany proti UV záření
          • Neodborné zpracování latexu, které snižuje životnost a způsobuje drolení
          • Nekvalitní pružinky taštičkových matrací prodírající se časem na povrch
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Březové lamely s nízkou odolností a životností
          • Vyztužovací popruh, který narušuje vlastnosti roštu
          • Nekvalitní spoje a montáž, způsobující vrzání
          • Malý počet pozic u polohování
          • Motory pro jednorázové použití bez možnosti opravy
          Na co si dát pozor u konkurence:
          • Levný a nekvalitní materiál z dřevotřísky, dýhy či jádrového dřeva
          • Nekvalitní rošt v ceně postele, narušující kvalitu spánku
          • Chemické a zdravotně závadné lakování postele
          • Čalounění bez vyztužení rámu pěnou, jen s očalouněnou deskou